PORTFOLIO
project image
Sukrin social media beheer
Voor het social media-account van Sukrin lag de focus op het vergroten van de merkbekendheid en het laten groeien van het aantal volgers. In 2,5 jaar tijd steeg het aantal volgers met 1.554%, van 643 naar een aanzienlijk grotere community. Tijdens deze periode werden meer dan 100 samenwerkingen gecoördineerd.
project image
Straight-Line Leadership web design
Het ontwerpen van landingspagina's voor nieuwe en bestaande leden waarbij alle relevante informatie gepresenteerd werd in één overzicht.
project image
Wibe Group grafisch design
Het ontwerpen van een professionele brochure voor Wibe Groupe die hun uitgebreide assortiment kabelmanagementsystemen duidelijk en aantrekkelijk presenteert.
project image
Sukin's receptenboek
Het tot stand brengen van 2 inspirerende receptenboeken met koolhydraatarme en gezonde recepten met Sukrin-producten, in samenwerking met de merkambassadeurs en influencers.
project image
Straight-Line Leadership grafisch design
Het redesignen van whitepapers en brochures en het ontwerpen van digitale werkboeken ter ondersteuning van leadgeneratie, waarbij nieuwe merkelementen zijn geïntegreerd voor een samenhangende, professionele uitstraling in alle materialen.
project image
Ik Stap Vooruit branding
Het ontwikkelen van een merkidenteiteit voor Ik Stap Vooruit, inclusief huisstijlhandboek en social media-strategie voor een sterke, consistente merkidentiteit.
project image
Truck Hero huisstijl handboek
Het ontwikkelen van een huisstijl handboek voor het nieuwe merk Truck Hero van Loven Trucks, met als doel een consistente en sterke merkidentiteit te bouwen. Dit project omvatte het vastleggen van merkwaarden en visuele richtlijnen voor alle communicatiekanalen, zodat zowel interne teams als externe partners de merkidentiteit helder en eenduidig kunnen uitdragen. Daarnaast zijn er diverse promotiematerialen en drukwerkitems zoals brochures, productlabels en productcatalogi ontworpen om een professionele uitstraling te garanderen.
project image
NovaShops grafisch design
Het ontwerpen van een reeks grafische drukwerkmaterialen, waaronder flyers, brochures, productverpakkingen en bedankkaartjes, om de merkidentiteit te versterken en een consistente visuele stijl te creëren.
project image
Rebranding FormaFast
Het bedenken en uitvoeren van de gehele redesign van FormaFast’s merkassets, waaronder de website, verzenddozen, brochures, productverpakkingen, flyers, e-mailtemplates en social media-templates, om een samenhangende en vernieuwde merkidentiteit te creëren.
project image
Novashops dieetwijzer
Het ontwikkelen van een gepersonaliseerde dieetwijzer voor NovaShops om klanten te helpen het juiste dieet te kiezen. De dieetwijzer biedt gericht advies, dient als lead magnet en ondersteunt klanttevredenheid en leadgeneratie via een geautomatiseerde e-mailcampagne.
project image
Straight-Line Leadership huisstijl handboek
Het ontwikkelen en implementeren van een volledig nieuwe huisstijl handboek voor Straight-Line Leadership, met als doel een consistente en sterke merkidentiteit te waarborgen. Dit project omvatte het vastleggen van merkwaarden en visuele richtlijnen voor alle communicatiekanalen, zodat zowel interne teams als externe partners de merkidentiteit helder en eenduidig kunnen uitdragen.
project image
Sukrin web design homepage
Het optimaliseren van de bestaande website had als doel de website een frisse uitstraling te geven en relevante persona’s te integreren, zodat klanten eenvoudig toegang hebben tot op maat gemaakte content. Door deze persona’s toe te voegen, is de structuur verbeterd en zijn specifieke pagina’s voor verschillende doelgroepen gecreëerd. Dit maakte ook gerichte advertenties mogelijk, wat de gebruikerservaring en betrokkenheid aanzienlijk heeft versterkt.
project image
Sukrin social media beheer
Voor het social media-account van Sukrin lag de focus op het vergroten van de merkbekendheid en het laten groeien van het aantal volgers. In 2,5 jaar tijd steeg het aantal volgers met 1.554%, van 643 naar een aanzienlijk grotere community. Tijdens deze periode werden meer dan 100 samenwerkingen gecoördineerd.
project image
Sukin's receptenboek
Het tot stand brengen van 2 inspirerende receptenboeken met koolhydraatarme en gezonde recepten met Sukrin-producten, in samenwerking met de merkambassadeurs en influencers.
project image
Novashops dieetwijzer
Het ontwikkelen van een gepersonaliseerde dieetwijzer voor NovaShops om klanten te helpen het juiste dieet te kiezen. De dieetwijzer biedt gericht advies, dient als lead magnet en ondersteunt klanttevredenheid en leadgeneratie via een geautomatiseerde e-mailcampagne.
project image
Straight-Line Leadership web design
Het ontwerpen van landingspagina's voor nieuwe en bestaande leden waarbij alle relevante informatie gepresenteerd werd in één overzicht.
project image
Sukrin web design homepage
Het optimaliseren van de bestaande website had als doel de website een frisse uitstraling te geven en relevante persona’s te integreren, zodat klanten eenvoudig toegang hebben tot op maat gemaakte content. Door deze persona’s toe te voegen, is de structuur verbeterd en zijn specifieke pagina’s voor verschillende doelgroepen gecreëerd. Dit maakte ook gerichte advertenties mogelijk, wat de gebruikerservaring en betrokkenheid aanzienlijk heeft versterkt.
project image
Wibe Group grafisch design
Het ontwerpen van een professionele brochure voor Wibe Groupe die hun uitgebreide assortiment kabelmanagementsystemen duidelijk en aantrekkelijk presenteert.
project image
Straight-Line Leadership grafisch design
Het redesignen van whitepapers en brochures en het ontwerpen van digitale werkboeken ter ondersteuning van leadgeneratie, waarbij nieuwe merkelementen zijn geïntegreerd voor een samenhangende, professionele uitstraling in alle materialen.
project image
NovaShops grafisch design
Het ontwerpen van een reeks grafische drukwerkmaterialen, waaronder flyers, brochures, productverpakkingen en bedankkaartjes, om de merkidentiteit te versterken en een consistente visuele stijl te creëren.
project image
Straight-Line Leadership huisstijl handboek
Het ontwikkelen en implementeren van een volledig nieuwe huisstijl handboek voor Straight-Line Leadership, met als doel een consistente en sterke merkidentiteit te waarborgen. Dit project omvatte het vastleggen van merkwaarden en visuele richtlijnen voor alle communicatiekanalen, zodat zowel interne teams als externe partners de merkidentiteit helder en eenduidig kunnen uitdragen.
project image
Ik Stap Vooruit branding
Het ontwikkelen van een merkidenteiteit voor Ik Stap Vooruit, inclusief huisstijlhandboek en social media-strategie voor een sterke, consistente merkidentiteit.
project image
Truck Hero huisstijl handboek
Het ontwikkelen van een huisstijl handboek voor het nieuwe merk Truck Hero van Loven Trucks, met als doel een consistente en sterke merkidentiteit te bouwen. Dit project omvatte het vastleggen van merkwaarden en visuele richtlijnen voor alle communicatiekanalen, zodat zowel interne teams als externe partners de merkidentiteit helder en eenduidig kunnen uitdragen. Daarnaast zijn er diverse promotiematerialen en drukwerkitems zoals brochures, productlabels en productcatalogi ontworpen om een professionele uitstraling te garanderen.
project image
Rebranding FormaFast
Het bedenken en uitvoeren van de gehele redesign van FormaFast’s merkassets, waaronder de website, verzenddozen, brochures, productverpakkingen, flyers, e-mailtemplates en social media-templates, om een samenhangende en vernieuwde merkidentiteit te creëren.