Ik Stap Vooruit richt zich op het aanbieden van diverse trainingen en opleidingen die deelnemers helpen hun vaardigheden te verbeteren en hun carrièrekansen te vergroten.
Ik Stap Vooruit, een nieuwe organisatie die cursussen aanbood voor het STAP-budget, had geen bestaande merkidentiteit en miste daarmee een herkenbare uitstraling die hun doelgroep kon aanspreken. Als nieuwe speler op de markt was het cruciaal om een sterke, consistente branding neer te zetten die professionaliteit en betrouwbaarheid uitstraalde.
Het ontwikkelen van een herkenbare en professionele merkidentiteit voor ikstapvooruit door middel van een huisstijl handboek en het creëren van een consistente visuele uitstraling op social media.
Een volledig huisstijl handboek dat duidelijke richtlijnen biedt voor de visuele stijl en merkcommunicatie, wat zorgde voor een sterke en consistente merkidentiteit. Daarnaast heeft de social media-aanpak de zichtbaarheid en herkenbaarheid van het merk vergroot en gezorgd voor meer betrokkenheid.